تغییراستایل شخصی

مطالب نساجی

تغییراستایل شخصی

۲ بازديد

تغییر استایل شخصی

تغییر استایل شخصی ؛ استایل شخصی شما نشان دهنده شخصیت شما است. نحوه لباس پوشیدن شما نشان دهنده جنبه‌های مختلفی از شخصیت شما است. دید شما به خودتان کاملا در استایلتان مشخص است. بنابراین لباس‌هایی که می‌پوشید بیشتر از تکه‌های دوخته شده پارچه بوده و به نحوه نشان می دهد که شما دقیقا چه کسی هستید.

با این حال، گم شدن در دریای ترندها و اکسسوری‌ها، رنگ‌ها و الگو‌ها آسان است. داشتن یک هویت بصری می‌تواند کار دلهره‌‌آوری باشد اما پیروی از آن می‌تواند ظاهر یکپارچه‌ای به شما بدهد. نحوه لباس پوشیدن شما در طول سال‌ها با توجه به سبک زندگیتان، تغییر خواهد کرد. به افراد مشهوری که استایل آن‌ها را می‌پسندید فکر کنید. حالا باید با یک جستجوی گسترده به دنبال سبک لباس‌ آن‌ها باشید. به عنوان مثال اگر الگوی شما استایل کیت میدلتون دوشس کمبریج است به دنبال ترکیب‌های کلاسیک بگردید.

الگوهای معروف مانند آدری هپبورن، مرلین مونرو، اپرا و ریانا برخی از افرادی هستند که نحوه لباس پوشیدن آن‌ها الهام بخش بسیاری از افراد در سراسر دنیا است. البته تحقیق در مورد سبک‌های پوشش به طور کلی می‌تواند ذهن شما را باز کرده تا به جای یک استایل، دو یا سه استایل را برای خود انتخاب کنید. اگر بیش از چهار یا پنج سال است استایل و سبک لباس شما تغییر نکرده است. وقت آن رسیده که همه چیز را تغییر دهید. تغییر استایل به شما کمک می کند از سن واقعیتان بهتر بنظر برسید.

خوشبختانه، تغییر استایل شخصی شما آنقدرها هم که فکر می کنید ترسناک نیست. در واقع، گام به گام، پیدا کردن ظاهر جدید شما می تواند خوشحال کننده و شاید حتی کمی سرگرم کننده باشد.

۱.استایل جدید

 

برای تغییر استایل شخصی خود، ابتدا باید در مورد استایل جدیدتان تحقیق کنید. تا یک سبک و استایل مناسب و مفید برای خود انتخاب کنید.

ابتدا باید به سبکی که سالهاست با آن هستید فکر کنید و دلیل اینکه چرا آن را داشته اید را برای خود کشف کنید.

به عنوان مثال، آیا استایل شما عمدتاً شلوار جین و تی شرت است، زیرا دوست ندارید زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد لباس ها کنید؟

اگر چنین است، سبک جدیدی که انتخاب می کنید باید به اندازه کافی ساده و آسان باشد تا برای شما مورد پسندتان باشد.

تلاش برای تحمیل سبک جدیدی به خودتان که به خوبی با شما تطابق نداشته باشد، عادت‌ها و نگرش‌های شما اغلب با شکست مواجه می‌شوند. بنابراین قبل از ارتکاب به آنچه نیاز دارید و همچنین می‌خواهید به خوبی فکر کنید.

۲. هدف از تغییر استایل شخصی

هدف سبک و استایل خود را انتخاب کنید. هنگامی که نیازهای سبک خود را شناختید، شروع به فکر کردن در مورد نوع سبکی کنید که هم آن نیازها را برآورده می کند و هم نمایانگر استایل و ظاهر جدیدی از شما خواهد بود.

سبک جدیدی را که می خواهید برای خود انتخاب کنید، حتما از نظر زیبایی شناسی مورد بررسی قرار دهید.

انتخاب یک الگو می تواند ابزار مفیدی در شکل دادن به استایل جدید شما باشد، بنابراین به دنبال افرادی (مشهور یا افراد دیگر) باشید که سبک آنها الهام بخش شما باشد و ظاهر جدید شما را تجسم کند.

۳.رنگ سازمانی برای خود داشته باشید.

روی بهترین رنگ های خود تمرکز کنید. یعنی رنگی که به شما می آید را همیشه ازش لباس داشته باشید. تصمیم بگیرید که کدام رنگ بیشتر رنگ پوست و چشمان شما را صاف می کند و در آن پالت کار کنید.

یک سبک جدید که شما را متملق نمی‌کند، بهتر از سبک قدیمی‌تان به شما خدمت نمی‌کند. برای مشخص کردن جذاب‌ترین رنگ‌هایتان، یک دوست مورد اعتماد را برای خرید همراه خود بیاورید.

سپس لباس‌هایی را در طیف وسیعی از رنگ‌ها امتحان کنید و از آن دوست بخواهید تا در مورد اینکه کدام یک برای شما جذاب‌تر است، کمک کنید.

۴.زیورآلات و لوازم جانبی برای تغییر استایل شخصی

لوازم جانبی خود را پیدا کنید اکسسوری‌ها به شما این امکان را می‌دهند که ظاهری خاص داشته باشید. بنابراین یافتن قطعات مناسب برای استایل خود به شما کمک می‌کند تا لحن و ظاهر استایل شخصی خود را به خوبی تنظیم کنید.

اکسسوری ها به شما این امکان را می دهند که به لباس های خود تفاوت های ظریف اضافه کنید، بنابراین به جنبه های ظریفی که می خواهید در هنگام خرید آنها با استایل خود ارتباط برقرار کنید، فکر کنید.

به عنوان مثال، اکسسوری‌ها می‌توانند ظرافت، اعتماد به نفس جسورانه به استایل شما اضافه کنند. مجموعه اولیه لوازم جانبی شامل کمربند، جواهرات، کلاه و شال گردن ، روسری، کیف و عینک است.

هر کدام از اینها، به تنهایی یا به صورت ترکیبی، می‌توانند نقطه کانونی یک لباس را تغییر دهند، رنگی به آن اضافه کنند، یا لباسی را از لباس‌های معمولی به مناسب اداری و لباس‌های آراسته تبدیل کنند، پس با استراتژیک خرید کنید.

5. بر مدل استایل خود تمرکز کنید.

همانطور که به اضافه کردن قطعات به کمد لباس خود ادامه می دهید، مدل استایل خود را در ذهن خود تازه نگه دارید

فهرستی از آنچه به دنبال آن هستید برای تغییر استایل شخصی تهیه کنید. حضور در یک فروشگاه بدون تصور روشن از اینکه به دنبال کدام اقلام خاص هستید می‌تواند شما را بی‌هدف کند و ممکن است شما را به سمت خریدی سوق دهد که پشیمان می‌شوید یا با ناامیدی دست از کار بکشید.

اما با درک روشنی از آنچه به دنبال آن هستید، می توانید به طور مداوم اقلامی را با اطمینان و کارآمدی به کمد لباس خود اضافه کنید.

6. قبل از خرید هرگونه لباسی آن را کامل بررسی کنید.

قبل از انتخاب یک لباس مطمئن شوید که با مدل استایل شما مطابقت دارد و بخش مفیدی از یک کمد لباس همه کاره خواهد بود.

از اقلام فوق العاده شیک برای تغییر استایل شخصی خودداری کنید، زیرا احتمالاً بیش از یک فصل برای کمد لباس شما مفید نیستند و پس از آن فقط ظاهر شما را تغییر می دهند.

ترکیب خوبی از رنگ های خنثی و بیانی داشته باشید. مخلوط کردن قطعات خنثی با رنگ های روشن راهی عالی برای ایجاد ظاهری شیک است.

اطمینان حاصل کنید که هر قطعه جدیدی که خریداری می کنید می تواند حداقل بخشی از چندین لباس مختلف باشد.

7. در تغییر استایل شخصی اصول اولیه را رعایت کنید.

با اصول اولیه برای ساخت کمد لباس جدید خود شروع کنید. اساس هر سبکی، اصول اولیه همه کاره است.

و اگرچه انواع اصول مناسب با استایل شما بسته به ظاهری که قصد دارید متفاوت است، اصول اولیه مورد نیاز معمولا عبارتند از: پیراهن در رنگ های ثابت.

بسته به استایل شما، پیراهن‌های اصلی شما ممکن است تی‌شرت، دکمه‌دار، یقه‌دار، یا مجلسی و غیره باشند، اما هر چه که باشند، پیراهن‌های اصلی شما جزء اصلی لایه‌بندی استایل شما خواهند بود.

شلوار سیاه. این‌ها برای اکثر کمد لباس‌ها ضروری هستند و به اندازه‌ای همه‌کاره هستند که می‌توانید آن‌ها را برای موقعیت‌های رسمی یا برای موقعیت‌های معمولی‌تر لباس بپوشید.

به دنبال شلواری باشید که هم مدرن باشد و هم متناسب با شما باشد. شلوار جین، شلوار جین تیره‌تر اغلب جذاب‌تر و همه‌کاره‌تر هستند، اما باز هم به استایل خاص شما بستگی دارد.

با این حال، هر شلوار جینی که انتخاب می‌کنید، مطمئن باشید که مناسب است.

ژاکت یا ژاکت کش باف پشمی در رنگ های ثابت. مانند پیراهن ها، ژاکت ها نیز یک جزء مهم لایه بندی هستند. خواه ژاکت های لوکس را ترجیح می دهید یا ژاکت های کش باف پشمی یکپارچه سازی با سیستم عامل، باید حداقل چند ژاکت مختلف برای ساختن استایل خود در دسترس داشته باشید.

یک دامن و لباس همه کاره. اگر دامن‌ها و لباس‌ها بخشی از استایل شما هستند، می‌خواهید مطمئن شوید که حداقل یکی از هر کدام را با رنگ و شکل همه‌کاره، مانند دامن مشکی یا لباس‌های خنثی دارید.

8. استفاده از توت بگ ها برای تغییر استایل شخصی

امروزه استفاده از توت بگ ها بسیار رایج شده است و اغلب افراد دوستدار محیط زیست از کیف پارچه ای (توت بگ) برای حمل و نقل لوازم خود استفاده می کنند. این کار نه تنها از محیط زیست در برابر تولید زباله های پلاستیکی مراقبت می کند، بلکه ظاهری زیبا نیز دارد. از آنجایی که بسیاری از کشورها و شرکت ها در سراسر جهان به دنبال کاهش استفاده از پلاستیک هستند، اغلب خریدارانی را مشاهده می کنیم که هنگام خرید از کیف پارچه ای استفاده می کنند. توت بگ ها همان کیف های پارچه ای دسته داری هستند که برخی افراد برای حمل و نقل لوازم خود از آن ها استفاده می کنند. جنس این توت بگ ها پارچه ای بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند.

ستاره دوست داشتنی سریال فرندز Friends، جنیفر انیستون یکی از بازیگران مطرحی است که همیشه نسبت به سبک زندگی‌اش حساس بوده است؛ اما نه فقط به شکل مراقبت از شخص خودش. جنیفر به خوبی می‌داند که زمین بخشی از زندگی فردی اوست و مراقبت از سلامت زمین، مراقبت از سلامت خودش است. به همین دلیل علاوه بر رسیدگی به سلامت پوست و مویش و انجام ورزش‌های مفید برای جلوگیری از اضافه وزن، کارهایی انجام می‌دهد که کمترین آلودگی را برای محیط زیست به دنبال داشته باشد. یکی از این کارها استفاده از توت بگ Tote Bag یا کیف پارچه‌ای خرید شهری است که باعث می‌شود دیگر نیازی به کیسه‌های پلاستیکی نداشته باشد. او بارها با کیف‌های پارچه‌ای دیده شده است. اگر دیدن کیف پارچه‌ای خرید کردن را به خاطرتان می‌آورد، خوب است نگاهی به استایل‌های متنوع سلبریتی‌های مثل اما رابرتز بیندازید تا متوجه شوید این کیف‌ها چقدر راحت می‌توانند یک استایل متفاوت و شیک برای شما بسازند.

یک تیپ سراسر آبی جین با یک کیف لوازم آرایشی کرم روشن، دلیلی است که ثابت می‌کند چرا کیف پارچه‌ای در میان انواع ترند کیف 2020 هم قرار داده شده است. شما هم می‌توانید با یک استایل رنگارنگ تابستانه یا استایل جین پاییزه سراغ یک کیف پارچه‌ای ساده و کرم بروید و از ترکیب ایجاد شده لذت ببرید. یکی از خوبی‌های انواع بگ پارچه‌ای این است که می‌توان طرح‌های گرافیکی مورد علاقه را روی آن چاپ کرد و کیفی را بر شانه انداخت که کس دیگری مشابهش را ندارد. الیویا وایلد این خاصیت کیف‌های پارچه‌ای را دوست دارد؛ برای همین هم در استایل روزمره‌‌ خود یک کیف پارچه‌ای با طرح گرافیکی مورد علاقه‌اش را با شلوار جین تیره و شومیز آبی چارخانه همراه کرده است.

فروشگاه روبینو
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.